volunteers-stacking-hands-2021-08-27-09-44-21-utc.jpg

vrijwilligers

Word een Vrijwilliger bij Het Almere Diwali Festival - Samen stralen wij licht!

Het Almere Diwali Festival is een viering van licht, liefde en saamhorigheid, en we hebben uw hulp nodig om dit geweldige evenement tot een groot succes te maken! Als Stichting IFA zijn we verheugd om dit bijzondere festival te organiseren en om de vreugde van Diwali te delen met iedereen in Almere.

Wij geloven dat vrijwilligers het hart en de ziel zijn van ons festival. Uw toewijding en enthousiasme zijn onmisbaar om dit evenement onvergetelijk te maken voor onze gemeenschap. Als vrijwilliger van Het Almere Diwali Festival kunt u een verschil maken, plezier hebben en nieuwe vrienden maken.

Hoe kunt u helpen?
Er zijn veel verschillende manieren waarop u als vrijwilliger kunt bijdragen aan het Almere Diwali Festival:
Event ondersteuning: Help ons met de opbouw en logistiek tijdens het festival. Van het opzetten van podia tot het begeleiden van bezoekers, uw inzet is essentieel voor een soepel verlopend evenement.
Gastvrijheid: Bent u een geboren gastheer of -vrouw? Help ons met de gastvrijheid door bezoekers te verwelkomen, informatie te verstrekken en hen te begeleiden.
Creatieve Talenten: Bent u goed in fotografie, videografie, of social media? Draag bij aan onze communicatie- en promotie-inspanningen om het Almere Diwali Festival onder de aandacht te brengen.

Wat krijgt u ervoor terug?
Als vrijwilliger van Het Almere Diwali Festival krijgt u:

• De kans om een verschil te maken in uw gemeenschap en deel uit te maken van een groter geheel.

• De mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te leren en uw talenten te benutten.

• Een geweldige ervaring, leuke herinneringen en nieuwe vriendschappen.

• Dankbaarheid en waardering van ons en van de hele gemeenschap.

Meld Je Aan als Vrijwilliger!

We nodigen u van harte uit om deel te nemen aan ons team van vrijwilligers en samen een stralend Almere Diwali Festival te creëren. Meld u aan via ons aanmeldingsformulier. We kijken er naar uit om u te verwelkomen als vrijwilliger en samen een onvergetelijk festival te beleven!

datum

Zaterdag 28 oktober 2023