saving-money-in-a-coin-jar-2022-11-10-10-38-25-utc_edited.jpg

Steun Ons

Steun het Almere Diwali Festival - Het feest van het licht!
Het Almere Diwali Festival is een viering van licht, een eerbetoon aan cultuur en een gelegenheid om verbinding te maken met onze gemeenschap. Als Stichting IFA zijn we verheugd om dit prachtige festival te organiseren en om de vreugde en het licht van Diwali te delen met iedereen in Almere.

We geloven in de kracht van samen zijn en de waarde van culturele uitwisseling. Met het Almere Diwali Festival willen we mensen samenbrengen, ongeacht hun achtergrond, om te genieten van muziek, dans, vuurwerk en alle festiviteiten die Diwali te bieden heeft.

Om dit evenement mogelijk te maken en ervoor te zorgen dat het een onvergetelijke ervaring wordt, kunnen wij alle hulp goed gebruiken. De kosten voor het organiseren van zo'n groot festival zijn aanzienlijk en daarom vragen we om uw bijdrage.

Uw donatie maakt een wereld van verschil!

Met uw steun kunnen we:

Een kwalitatief hoogstaand festival bieden: Uw bijdrage zal ons helpen om artiesten, muzikanten, dansgroepen en ons Pyro Musical Firework Show van hoge kwaliteit naar Almere te brengen, zodat we een boeiend en vermakelijk programma kunnen aanbieden.

Inclusiviteit bevorderen: Door bij te dragen, helpt u ons om het festival toegankelijk te maken voor alle leeftijden en achtergronden. We willen dat iedereen kan deelnemen en genieten van het Almere Diwali Festival.

Elke donatie, groot of klein, wordt zeer gewaardeerd en goed besteed. Als u ons wilt steunen bij het realiseren van het Almere Diwali Festival, kunt u uw bijdrage overmaken op onderstaande rekening nummer.

IBAN nr: NL91 RABO 0331 1777 57
T.a.v.: Stichting International Festivals Almere te Almere

Laten we samen een stralend Almere Diwali Festival creëren, vol muziek, dans en blijdschap. Uw steun betekent alles voor ons en voor de gemeenschap die we bedienen.

Dank u wel voor uw vrijgevigheid en betrokkenheid.

Met warme groeten,

Team  Stichting IFA