businessmen-shaking-hand-2022-12-22-13-53-55-utc_edited.jpg

word partner

Word een waardevolle Partner van het Almere Diwali Festival - Samen sterk in het licht!

Het Almere Diwali Festival, een sprankelend evenement dat de gemeenschap samenbrengt om de viering van licht en cultuur te delen, staat weer voor de deur! Als StichtingIFA zijn we verheugd om dit betoverende festival te organiseren en we zijn op zoek naar waardevolle partners die willen bijdragen door middel van producten of diensten om het festival tot een groot succes te maken.

Waarom Partner Worden?
Als partner van Het Almere Diwali Festival kunt u een tastbare en waardevolle bijdrage leveren aan het evenement en tegelijkertijd uw bedrijf of organisatie in de schijnwerpers zetten.

Door ons te steunen met uw producten of diensten kunt u:

• Een Positieve Impact Maken: Uw bijdrage draagt direct bij aan het creëren van een prachtig festival waar duizenden mensen van kunnen genieten.

• Maatschappelijke Impact: Door partner te worden van StichtingIFA en het Almere Diwali Festival, toont u betrokkenheid en draagt u actief bij aan het bevorderen van inclusiviteit, culturele uitwisseling en saamhorigheid binnen de gemeenschap.

• Zichtbaarheid en Erkenning: Als partner wordt jouw bedrijf of organisatie genoemd op onze website, in onze communicatiekanalen en op onze locatie, waardoor u waardevolle zichtbaarheid krijgt.

• Betrokkenheid bij de Gemeenschap: Door uw steun word u onderdeel van een evenement dat de diversiteit en saamhorigheid in de gemeenschap bevordert.

Wat Kunnen We Gebruiken?
We zijn op zoek naar partners die kunnen bijdragen met een breed scala aan producten of diensten, waaronder:

• Pontons of Podia: Als u een bedrijf heeft dat pontons of podia kan leveren, helpt dit ons om de infrastructuur van het festival te versterken en onvergetelijke optredens te presenteren.

• Geluidssystemen: Uw geluidssysteem is essentieel voor een meeslepende en betoverende festival ervaring voor onze bezoekers.

• Decoratie en Verlichting: Als u een bedrijf heeft dat kan bijdragen met decoratie en verlichting om een magische sfeer te creëren op het festivalterrein, dan graag! Denk aan kleurrijke decoraties, lichtslingers, lantaarns en andere elementen die passen bij de viering van Diwali.

• Beveiliging en Crowd Management: Partners die beveiligingsdiensten kunnen aanbieden worden ook erg gewaardeerd. Uw bedrijf kan helpen om ervoor te zorgen dat het festival soepel en veilig verloopt voor alle bezoekers.

• Kindvriendelijke Activiteiten: Biedt uw bedrijf kindvriendelijke activiteiten aan? Zoals knutselhoeken, schminken, en spelletjes, dan zorgt dat er ook voor dat het festival ook een plek is waar gezinnen met kinderen graag naartoe komen. Dit waarderen wij heel erg!

• Andere Diensten: Als u andere producten of diensten hebt die van waarde kunnen zijn voor het festival, staan we open voor creatieve samenwerkingen!

Hoe Kunt U Partner Worden?
Het is eenvoudig om partner te worden van Het Almere Diwali Festival! Neem contact met ons op via deze link en laat ons weten met welke producten of diensten u zou willen bijdragen. We bespreken graag de mogelijkheden voor samenwerking en hoe we elkaar kunnen versterken.

Maak Deel Uit van Een Schitterend Festival!

Sluit u aan bij ons als partner van Het Almere Diwali Festival en draag bij aan een bruisend evenement dat mensen samenbrengt en harten verlicht. Samen kunnen we een blijvende indruk maken op duizenden bezoekers en een betekenisvolle bijdrage leveren aan de gemeenschap.

Voor vragen of meer informatie, neem contact met ons op via deze link. We kijken ernaar uit om uw bedrijf of organisatie te verwelkomen als waardevolle partner!

datum

Zaterdag 28 oktober 2023