magnifying-glass-and-letters-of-the-alphabet-with-2023-01-13-01-47-12-utc.jpg

word sponsor

Word een trots Lid van StichtingIFA- Samen voor Eenheid en Cultuur!

Welkom bij StichtingIFA, waar we ons inzetten voor Het Almere Diwali Festival. We geloven dat positieve verandering mogelijk is wanneer individuen, culturen en organisaties hun krachten bundelen.

Waarom Sponsor Worden?

Sponsoring van Stichting IFA biedt u de kans om een tastbare impact te maken op de multiculturele samenleving hier in Almere. Met vorig jaar meer dan 14.000 bezoekers kunnen wij met trots zeggen dat Het Almere Diwali Festival de grootste festival is van de regio. Dit jaar wordt het festival nog groter en daar kunt u deel van zijn.

Door samen te werken met StichtingIFA, kunt u:

1. Een Positieve Invloed Uitoefenen: Uw steun zal ons in staat stellen om onze programma's en initiatieven uit te breiden, zodat we nog meer mensen kunnen bereiken en een nog mooiere en grotere festival kunnen organiseren.

2. Zichtbaarheid en Erkenning: Als sponsor van StichtingIFA krijgt u de mogelijkheid om uw betrokkenheid bij maatschappelijk verantwoord ondernemen te tonen. Uw bedrijfsnaam en logo worden voor 12 maanden op onze website en andere communicatiekanalen vermeld, waardoor u positieve zichtbaarheid krijgt.2.

3. Gemeenschap en Netwerken: Als sponsor wordt u onderdeel van de Stichting IFA-gemeenschap, waar u in contact komt met gelijkgestemde individuen en organisaties die zich inzetten voor Het Almere Diwali Festival.

Hoe Kan Ik Sponsor Worden?

Aanmelden als sponsor van StichtingIFA is eenvoudig! Vul het aanmeldingsformulier in onderaan deze pagina. We zullen vervolgens contact met u opnemen om verdere details te bespreken.

Doe mee en creëer samen met ons een knallend feest!

Sluit u aan bij ons, als individu of als organisatie, om samen een mooi Diwali Festival te organiseren. Samen kunnen we een festival organiseren dat niet alleen voor de Indiase/Hindoestaanse community is, maar voor alle bewoners uit heel Flevoland!

We kijken ernaar uit om u als sponsor te verwelkomen!

datum

Zaterdag 28 oktober 2023