DSC_7101.JPG

stand verhuur

Breng Uw Onderneming in het Stralende Middelpunt - Word Standhouder op Het Almere Diwali Festival!
Het Almere Diwali Festival, de grootste viering van licht en cultuur van de regio, komt er weer aan! We verwachten dit jaar nog meer stralend
e bezoekers dan ooit tevoren, na het succes van vorig jaar met meer dan 14.000 enthousiaste festivalgangers. Als Stichting IFA zijn we verheugd om dit fantastische evenement te organiseren en we nodigen u uit om deel uit te maken van deze sprankelende ervaring.

Waarom Standhouder Worden?
Het Almere Diwali Festival biedt u een unieke kans om uw onderneming, foodtruck of creatieve producten in de schijnwerpers te zetten. Als standhouder kun je profiteren van:
Enorme Zichtbaarheid: Met duizenden bezoekers die naar ons festival komen, is dit een geweldige kans om uw food of non food producten te verkopen aan een gevarieerd en betrokken publiek.

Nieuwe Klanten en Netwerken: Het festival trekt mensen van verschillende achtergronden en leeftijden aan, waardoor je de kans krijgt om nieuwe klanten aan te trekken en waardevolle contacten te leggen.

Culturele Uitwisseling: Het Almere Diwali Festival is een viering van diversiteit en cultuur. Als standhouder draag je bij aan een inclusieve sfeer en maak je deel uit van een evenement dat verbindingen legt tussen gemeenschappen.

Wat Voor Kraampje Kan Ik Hebben?
Of je nu een foodtruck hebt met heerlijke gerechten, hapjes, drankjes, sieraden, kleding of kunstwerken verkoopt, we hebben verschillende soorten kraampjes beschikbaar. Van food kraampjes tot non-food kraampjes, we verwelkomen een breed scala aan deelnemers die bijdragen aan de diversiteit van het festival.

Hoe Kan Ik Standhouder Worden?
Het is eenvoudig om standhouder te worden op Het Almere Diwali Festival! Vul het aanmeldingsformulier in en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om verdere details te bespreken.

Wees er snel bij, want het aantal kraampjes is beperkt en we verwachten dat ze snel volgeboekt zullen zijn!

Stralend Succes Samen Bereiken!

Het Almere Diwali Festival is een unieke gelegenheid om uw bedrijf of creatieve producten te presenteren aan duizenden stralende bezoekers. Wees onderdeel van dit bruisende evenement, ontmoet nieuwe mensen en geniet van de feestelijke sfeer.

Sluit u aan bij ons en laat uw onderneming stralen tijdens Het Almere Diwali Festival. We kijken ernaar uit om samen een onvergetelijk festival te creëren!

Voor vragen of meer informatie, neem contact met ons op via ons "Contact pagina".

datum

Zaterdag 28 oktober 2023